اسلیم داون سرکه سیب

90 قرص
کمک به تنظیم و تعادل وزن بدن. این ترکیب باعث تخلیه چربی از بدن می شود و بدین وسیله به کاهش وزن و سلامت بدن کمک می کند.

 

 

apple-cider-vinegar-stock-large

 

 

ادامه مطلب :مکمل های جهت لاغری

 

 

 

بیش از 2000 سال است که بشر از این ترکیب استفاده می کند و برای کنترل وزن در افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند و یا مصرف توام با سایر محصولات اسلیم داون جیمسون کاملا مناسب و مفید است. این فرمول جیمسون حتی برای بچه ها ، افراد با فشار خون بالا و نیز افراد دیابتی کاملا مناسب است. برای اثر بیشتر توصیه می شود که 2-3 لیوان اضافی آب در روز مصرف شود.

 

 

 

اسلیم داون سرکه سیب سوپر
90 کپلت
این ترکیب مشابه سرکه سیب است با این تفاوت که توسط یک ترکیب چربی سوز گیاهی نیز تقویت شده است.

 

 

 

کپسول لاغری سرکه سیب مكمل هاي كاهش وزن
120 عدد کپسول 120 گرم

 

 

 

فوايد كپسول سركه سيب :حتما باید شنیده باشید که روزی یک عدد سیب بخورید تا بیمار نشوید.كپسول لاغري سرکه سیب دارای مواد معدنی بسیاری بوده وعلاوه بر خواصی که سرکه بر روی دستگاه های تصفیه کننده خون دارد ، یک اسید استیک سالم و ملایم است و بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده دارد و به مقدار قابل توجهی دارای پتاسیم-فسفر-کلرور منیزیم-کلرورسدیم-گوگرد-ویتامین های گروه B و ویتامین D می باشد. باید گفت این مواد موجود در كپسول سرکه سیب موجب طراوت و نشاط سلول های بدن شده و می تواند دستگاه گوارش را فعال نموده و اثري فوق العاده بر روی هضم مواد چربی-گوشتی وپروتئیني داشته باشد . اين محصول به طور کلی از 7 تا 8 درصد اسیداستیک ترکیب شده است ونیز دارای مقداری اسیدمالیک-اسیدسیتریک-اسیدسولسینیک و اسید تارتریک می باشد.اسید استيك در اين كپسول محرک و فعال کننده سلول های کبدی می باشد و در نتیجه موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن و دفع مواد سمی موجود در غذاها از راه روده ها می گردد و به این دلیل مواد سمی در خون پایین می آید.این مواد سمی غذائی عبارتند از:اوره-اسید اوریک و چربی خون.بسیاری از متخصصان مواد غذایی بر این عقیده اند که مقدار کمی سرکه هر روز باید همراه غذا مصرف شود تا نه تنها ترشحات غدد معده-کبد-لوزالمعده و غده روده ها زیاد شده و مواد غذایی خوب هضم شوند بلکه موجب دفع اوره و هضم چربی در خون نیزگردد.علاوه بر اين ها … كپسول لاغري سرکه سیب اثری حیاتی در حفظ طراوت بدن دارد ، چرا که گوگرد در طراوت پوست نقش مهمی دارد و اين كپسول دارای گوگرد کافی می باشد وکلرور منیزیم که از عوامل حفظ جوانی است كه در اين كپسول لاغري به مقدار کافی وجود دارد. گفتني است كه ویتامین های B -کلسیم و فسفر در احساس نشاط و رفع خستگی بدن بسیار موثر است. اين كپسول لاغري با بهره مندي از خواص سركه سيب و ساير مواد تنظيم كلسترول خون با ايجاد تعادل و دفع چربي هاي بدن اندامي متناسب و در خور را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

طرز مصرف :روزانه 1- 2 عدد از كپسول را به همراه غذا بخوريد. در وعده های ظهر و شام

 

محتویات :دي كلسيم فسفات ، سلولوس گياهي ، اسيد استيريك سبزيجات ، كروسكارملوس ، سيليكا ، منيزيم استيريت طبيعي غني شده از گياهان دارويي .
حاوي سركه سيب : پتاسيم ، سديم ، سليس ، كلسيم ، منيزيم ، اكسيد فريك ، الومين كلر، اسيد فسفريك ، اسيد گالوليك ، اسيد ماليك ، گلوكز ، ساكاروز ، و انواع ويتامينها از قبيل A, B, PP, B5, H

 

توجه :- تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .
– خانم هاي باردار و افرادي كه تحت معالجه مي باشند با مشورت پزشك از اين محصول استفاده نمايند.
– اين دارو كاملا بي خطر بوده و اجراي تشكيل دهنده آن 100% طبيعي و گياهي مي باشد .
– مصرف اين دارو براي افراد زير 14 سال توصيه نمي شود .
– دارو هاي گياهي ممكن است كه براي بدن مضر نباشند ولي مصرف بيش از اندازه آنها امكان دارد در فعاليت اعضاي بدن اختلال به وجود آورد پس توصيه مي شود روزانه بيشتر از دو عدد كپسول مصرف ننمائيد
– دور از نور مستفيم آفتاب و در جاي خشك و تاريك نگاه داري شود.

 

 

 

مكمل جدید سركه سیب به همراه ویتامین c جهت هضم غذا و لاغر شدن مصرف دارد
نحوه مصرف: روزی 1 تا 2 كپسول همراه غذا با مقدار زیادی آب

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *