همانطور که در معرفی محصول قبلی از این کمپانی اشاره شد سن نام یک شرکت آمریکایی اصل است که تعداد زیاد محصولات آن در آمریکا طرفداران زیادی دارد و یکی از معتبرترین کمپانی های امریکا است .

 



ادامه مطلب: مایو جویس مکمل افزایش وزن کمپانی سن – Myojuiced SAN

مایوجویس از چهار جهت به بدنسازی که برای افزایش حجم اقدام می کند کمک می کند . رساندن پروتئین ، افزایش وزن ، افزایش انرژی و بالا بردن سرعت ریکاوری عضلات . کمتر مکملی را می بینیم که تمام ویژگی های یک گینر خوب را داشته باشد و این مکمل از دسته همان مکمل هاست . این گینر یا مکمل افزایش وزن امسال کاندید برترین مکمل گینر جهان هم شده است و امیدوار به کسب مقام است.

پروتئین ماسل جویس از ۵ مدل که ماتریس ۵ بعدی نام دارد تهیه شده و نیاز هر تیپ بدنی ، گروه خونی و هر سنی را تامین می کند . در بین پروتئین های این مکمل نام وی ایزوله و وی کنستانتره شده هم است که جزو برترین مدل های پروتئین هستند . میزان پروتئین موجود در هر وعده از این مکمل که ۱۱۶ گرم است ۳۰ گرم است که تقریباً ۳۰% می شود . کربوهیدرات این مکمل که از نوع آنتی لاکتوز است و به چربی اضافه اطراف پهلو تبدیل نمی شود ۷۰ گرم از ۱۱۶ گرم وعده این مکمل را تشکیل می دهد که میزان بالایی است و این امر نشان دهنده این موضوع است که افزایش وزن با مصرف این مکمل بسیار زود رخ می دهد .
ویتامین ها و مواد معدنی به اندازه کافی در این مکمل لحاظ شده است که نیاز شما را از خرید مکمل های مولتی ویتامین و مینرال برطرف می کند . در بخش آمینو ها هم این مکمل بسیار قوی است و با دارا بودن حداکثر میزان گروه شاخه ای bcaa  در افزایش با کیفیت حجم عضله  کمک بسزایی می کند و بقیه آمینو های این مکمل هم به صورتی انتخاب شدند که هدف را ریکاوری عضله  نهاده اند .

این مکمل در دو سایز ۵ پوندی و ۱۰ پوندی تولید شده است و بسیار اقتصادی محسوب می شود . قیمت این مکمل در سایز ۵ پوندی در امریکا حدود ۶۰ هزار تومان و قیمت ۱۰ پوندی ان تقریباً ۱۱۰ هزار تومان است . مدل های این مکمل که در ایران است هم با قیمت ها حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان ارائه می شود که یکی از برترین گینر ها و با کیفیت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *