ریسک پوکی استخوان در خودتان را پائین آورید
شما اینجا هستید
اخبار سلامت » ریسک پوکی استخوان در خودتان را پائین آورید

برخی از عوامل خطرساز در مورد پوکی استخوان مانند سن/ توارث و سابقه خانوادگی شرایط شکنندگی استخوان ها را نمی توانید کنترل کنید.
اما پژوهشگران می گویند که عوامل خطرسازی از جمله موارد زیر وجود دارند که شما می توانید کنترل کنید:
• روزانه مقدار زیادی کلسیم در رژیم غذایی تان مصرف کنید
• روزانه به مقدار زیاد ویتامین D دریافت کنید.


• رژیم غذایی سالم، متعادل و سرشار از مواد مغذی را مصرف کنید.
• تمرینات با وزنه ها را زیاد انجام دهید.
• از سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی حتی به صورت متعادل هم خودداری کنید.
• جهت کاهش تحلیل رفتن استخوان در صورت تجویز پزشک از دارو استفاده کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره