برنامه تمرین پشت بازوهای رونی کلمن
شما اینجا هستید
برنامه تمرینی بدنسازان حرفه ای » برنامه تمرین پشت بازوهای رونی کلمن

این برنامه با استفاده از سیستم تمرینی تری ست اجرامیشود.یعنی در مجموع ۴ ست اجرا می کنید به طوری که هریک از ۴ ست خود از ۳ ست می باشد. بدین صورت که ابتدا ۱۲ تکرار از حرکت اول . سپس بلافاصله ۱۲ تکرار از حرکت دوم و ۱۲ تکرار از حرکت سوم. این می شود یک ست از سیستم تری ست . ۴ بار که روند فوق را ادامه دهید برنامه کامل می شود.

 

ادامه مطلب: برنامه تمرین پشت بازوهای رونی کلمن

-حرکت: پرس فرانسوی نشسته با میله خم
تعداد ست:۴ تکرار:۱۲

۲-حرکت:پشت بازو نشسته با دمبل
تعداد ست:۴ تکرار:۱۲

۳-حرکت:پرس سینه دست جمع
تعداد ست:۴ تکرار:۱۲

×برنامه تمرین پشت بازوهای رونی کلمن(چهار شنبه ها):

۱-حرکت: پرس فرانسوی خوابیده با میله خم
تعداد ست:۴ تکرار:۱۲

۲-حرکت: دستگاه پارالل(یا پارالل موازی)
تعداد ست:۴ تکرار:۱۲

۳-حرکت:پرس فرانسوی نشسته با میله خم
تعداد ست:۴ تکرار:۱۲

“نکته”:

این برنامه با استفاده از سیستم تمرینی تری ست اجرامیشود.یعنی در مجموع ۴ ست اجرا می کنید به طوری که هریک از ۴ ست خود از ۳ ست می باشد. بدین صورت که ابتدا ۱۲ تکرار از حرکت اول . سپس بلافاصله ۱۲ تکرار از حرکت دوم و ۱۲ تکرار از حرکت سوم. این می شود یک ست از سیستم تری ست . ۴ بار که روند فوق را ادامه دهید برنامه کامل می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره