مارکوس رول:هوازی با سرعتی متوسط

markus_ruhl1

بطور معمول قبل ازشروع تمرین هوازی خود یک نوشیدنی پروتئینی میخورم و با این کار از تخریب عضلات جلو گیری میکنم. چنانچه تمرین هوازی خود را به از تمرین باوزنه خود انجام میدهید،باید حدود 20  الی 25گرم پروتئین وی قبل از شروع هوازی مصرف کنید.به عقیده من تمرین هوازی که بعد از تمرین با وزنه انجام میشود،نباید در یک جلسه بیشتر از 40 دقیقه شود،چرا که تمرین زیاد میشود و میتواند ریکاوری را به تاُخیر بیاندازد .چنانچه در تمرین زیاده روی کنید ،به سرعت شاهد تخریب عضلات دوست داشتنی خود خواهید  بود . همچنین لازم است اشاره کنم  به عنوان یک بدنساز نیازی نیست  که تمرین هوازی را خیلی شدید اجرا کنید .

میدانم که برخی از ورزشکاران باید در اوج  آمادگی تنفسی و قلبی – عروقی باشند ، بنابراین برای آنها  الزام وجود دارد  که روی تردمیل سریع بدوند امابه عنوان یک بدنساز اگر بخواهیدخیلی شدید هوازی کار کنید ،بافت های عضلانی خود را از دست  خواهید داد . توصیه میکنم تمرینات  هوازی خود را در سرعتی متوسط اجرا کنید ،یعنی در حدی که نفستان تند شود و تعریق کنید اما هرگز سرعت را زیاد نکنید،چرا که در آن صورت تمرین هوازیتان با رشد و ریکاوری عضلاتتان تداخل پیدا میکند.

دزموند میلر: با خود صادق باشید

تصمیم گیری برای تمرین دادن و یا ندادن یک عضله بستگی به این دارد که چه  قدر به آن عضله و توسعه اش برای حفظ بالانس بدن نیاز دارید . این حقیقت دارد که برخی  از بدنسازان  در بعضی عضلات و یا گروه عضلانی خود  به قدری از ژنتیک خوب برخوردارند  که برای رشد دادن  آنها نیازی ندارند به دفعات زیاد آن را مثل دیگر گروه ها تمرین دهند و تحت  فشار بگذارند  البته من خودم در این گروه جای نمیگیرم. بعضی ها از این ویژگی برخوردارند که  اگر گروه عضلانی مستعد خود را با شدت واقعی تمرین دهند،احنمالابدنشان به سرعت ازتناسب خارج میشود،اما بین شدید تمرین ندادن یک عضله به خاطر جلوگیری از رشد  بی رویه آن با تمرین ندادن یک گروه عضلانی به خاطر تنبلی تفاوت دارد و شما باید بین این دو حالت تفاوت قائل شوید .

بهر حال باخود صادق باشید و بدانیدکه به عنوان یک بدنساز،تنبلی چیزی است که نبایداسیر آن شویدقبل ازآنکه متوجه تنبلی شوید آخرین ست  ساق پا را  انجام نمیدهید و بعد از مدتی به  طور کلی  تمرین روی  ساقها را فراموش میکنید . همراه داشتن یک وعده غذایی سالم  خیلی ساده میتواند شما را از سفارش دادن پیتزا یاغذایی بی ارزش مثل آن بازدارد،بنابراین درهیچ موردی تنبلی نکنید.من همه عضلات بدنم را تمرین میدهم چراکه میخواهم تمام بدنم خوب شود.حتی اگر شانس داشتم و دارای یک گروه عضلانی خیلی زود رشد بودم،باز هم آن را تمرین میدادم ، چرا که به عنوان یک بدنساز باید تمرین کنم. اگر بخواهید به تنبلی اجازه دهید در تمرین یا رژیمتان رخنه کند ، خیلی زود مثل یک ویروس فعال همه زندگیتان را فرا خواهد گرفت . باز هم تأکید میکنم از تنبلی پرهیز کنید.

دنیس ولف :عشق وزنه بدون حس به جایی نمیرسد

احتمال دارد دیده باشید  بدنسازان سبک وزنی  را که وزنه های خیلی زیاد بویژه در حرکتی مثل پرس سینه جابجا میکند اما وقتی به عضلات آنها دقت میکنیدهیچ سایز قابل قبولی که متناسب با وزنه های کاربردی باشد را مشاهده نمیکنید از طرفی بازوهای آنها را نسبتا ًبزرگ میبینید. این آدمها معمولا ًاز عدم رشد سینه خود می نالند.مشکل آنها این است که بیش از حد به وزنه های سنگین تکیه میکنند   در  این میان حس کردن عضله را فراموش  میکنند و چون در گیری عضلات سینه کم است رشدی هم عایدشان نمی شود .به هرحال نباید فراموش کرد که بین وزنه جابجا کردن و تمرین دادن عضلات تفاوت وجود دارد اکثر افراد عضلات خودرا تمرین نمیدهند واین در مورد سینه خیلی بیشتر از دیگر عضلات صدق میکند. روز شنبه هر هفته  میتوانید وارد هر باشگاهی که دوست دارید شوید وببینید چند نفر قادرند وزنه 140 کیلویی رابرای پرس سینه برای چند تکرار بروند . آنها سعی نمیکنند عضلات خود را حس کنند بلکه  فقط دنبال جابجایی وزنه ها هستند از بین آنها فقط تعداد انگشت شماری هستند که از عضلات سینه توسعه یافته ای برخوردارند. برای حس کردن عضله در تمرین بویژیه عضله سینه باید وزنه کاربردی سبک تر انتخاب شود و در هر تکرار کشش وانقباض عضلات نیز حس شود . سعی کنید پرس سینه را خیلی آهسته و آرام اجرا کنید . حتی بدون هیچ وزنه ای باید روی عضله خودتمرکز داشته باشید که بتوانید عضله خود را منقبض کنید . چنانچه دارای این توانایی نیستید لازم است روی آن کار کنید.

برانچ وارن:از سختی فراری نباشید

به نظر میرسد کسی که میتواند خودش را از رختخواب بیرون بکشد،حتماَ این توانایی را هم دارد که به باشگاه برود.چه سرما خورده باشدچه حس کند بی حال است،به هر حال من که این گونه هستم،یعنی هر طور شده خودم را به باشگاه  میرسانم و تمرین میکنم . من همیشه به اینطور موارد به چشم یک مبارزه شخصی نگاه میکنم،اما یادتان باشدهمیشه کسانی هستند که دائم تمرینات خود را ادامه میدهند ؛ چه باران ببارد ، چه آسمان آفتابی باشد ، آنها به باشگاه خواهند رفت.راستش رابخواهیدمن دلم نمیخواهدبه خاطراینکه درموقع لزوم به باشگاه نرفته ام شکست بخورم.میخواهم کسی باشم که همه اقدامات لازم رابرای قهرمانی انجام داده است.بنابراین مگر اینکه کبدم ازکار بیفتد ویا تصادف کنم که درباشگاه نباشم.چنانچه حس کنم واقعاَضعیف و خسته هستم ، خیلی سنگین تمرین نمیکنم ، اما در اندازه ممکن سنگین میروم  بنابراین  واژه سنگین بسته به روز تمرین تغییر میکند . روزهایی  وجود دارند که حس میکنم در باشگاه وزنه کافی برای تمرین وجود ندارد و از طرفی  روزهایی هستند که به سختی میتوانم تمرین را به پایان ببرم ، اما حتی در همین روزهای بد هم ،باید راهی پیدا کنید تا تمرین کامل شود.این روشی است که یک بدنساز باید پیش بگیرد.
نمیتوانید فقط سخت تمرین کنید،چرا که روز هایی وجود دارند که انرژی و حس کافی را ندارید که باید آنجا برنامه خود را مدیریت کنید تا نتیجه بخش شود . مشقت و سختی میتواند بهترینها و یا بدترین ها را از یک نفر بیرون بیاورد و در این بین این شما هستید که تصمیم گیرنده هستید.

شاون ری

shawnray25

اگر در باشگاه با بدن خود از لحاظ فیزیكی و روانی ضعیف برخورد كنید،به خودتان آسیب خواهید زد. باید جرأت تمرین را داشته باشید تا درآمدزا شوید.

دوریان یتس

945771ebec7فاکتورهای شدت برای رشد از نظر دوریان یتس

باشگاه جایی است كه من برای تمرین  آنجا می روم. تمرین %100 شدت و تمركز روی بكارگیری هر چه توان در بدنم وجود دارد . شغل من این است . برای من مثل این است كه روزی دیگری به اداره می روم.

فلكس ویلر

یك مرد واقعی می تواند ضربه بخورد و بگوید او باز خواهد گشت یك مرد واقعی گریه نمی كند یك قهرمان حقیقی آنقدر تمرین می كند و پایبد می ماند تا قهرمان شود.

كریس كورمیر

تنها یك  هدف و یك مقصد وجود دارد ، تحقیر و شرمنده كردن حریف شما  باید آن را به فراموشی بسپارید زمانی كه هر تكرار از تمرین را انجام می دهید ،عضلاتتان باید منفجر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *