آشنایی با شرکت ماسل فارم (Muscle Pharm)

شرکت ماسل فارم که در چهار آگوست سال ۲۰۰۶ تاسیس شد یک شرکت تولید کننده محصولات ارتقا دهنده عملکرد است. فعالیت‌های این شرکت شامل تولید، ارتقا و به روز رسانی، ارائه به بازار و فروش مکمل‌های غذایی دارای برند می‌باشد.

کمپانی ماسل فارم تولید کننده پودرها، کپسول‌ها، قرص‌ها و ژل‌های مختلفی است که در این عرصه مورد تقاضای ورزشکاران قرار دارد. برندهایی که توسط این شرکت اداره می‌شوند شامل برند (muscle pharm sport series) و برند (Fitmiss) می‌شود که در ۱۲۰ کشور و توسط ۵۰ هزار فروشگاه کوچک و بزرگ مورد ارائه می‌گردند. تمرکز برند ماسل فارم روی خلق و تولید محصولات ورزشی مورد نیاز برای سبک زندگی فعال است. هدف اصلی این برند تامین نیازهای علاقه مندان به رشته‌های مختلف ورزشی از ورزشکاران حرفه‌ای گرفته تا رزمی‌کاران، وزنه برداران، بدنسازان، دونده‌ها، بازیکنان فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس، گلف و کراس فیت کاران می‌باشد. فروشگاه‌های بین المللی و مرکزی فروش محصولات با این برند در اروپا، آسیای غربی و شرقی و آمریکای جنوبی است.

 

ماسل فارم
ماسل فارم

سری محصولات ماسل فارم شامل مکمل‌هایی می‌شود که نیازهای ورزشکاران را در حین تمرین تامین می‌کنند. خط تولید این شرکت تولید کننده محصولات دارای تست و آزمایش‌های جداگانه و مستقل است که نتایج خوبی در روند افزایش قدرت، استقامت، هیدراته شدن و ریکاوری داشته اند.

سری مکمل‌های هایبریدی این شرکت شامل مکمل‌های اسالت، آمینو یک و پودر پروتئینی کمبت می‌باشد. محصولات اساسی این شرکت مواردی چون بی سی ای ای، سی ال ای کور و روغن ماهی به گونه‌ای طراحی شده اند که نیازهای روز به روز ورزشکار بی پاسخ نماند.

اما فرمول‌های برند فیت میس (fitmiss) به گونه‌ای طراحی شده اند که بیشترین استفاده را برای زنان دارای سبک زندگی فعال دارند. این محصولات در بر دارنده موادی هستند که نیازهای زنان پر مشغله را پوشش می‌دهند. این نیازها شامل مولتی ویتامین‌ها، مواد کاهش دهنده وزن بدن، شیک‌های پروتئینی، دتوکس، محافظ پوست و مخلوط‌های مورد استفاده قبل از تمرین می‌شوند.

برند ماسل فارم در کانال‌های مختلفی در بازار جهانی به فروش می‌رسند از جمله کانال‌های رهگیری کننده آن کانال اف دی ای یعنی سازمان جهانی غذا، دارو و حجم است.

رقبای اصلی این کمپانی شامل شرکت‌های اپتیموم نوتریشن، اینک، سلوکور و کوئست نوتریشن و ال ال سی هستند.

منبع: www.reuters.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *