مشاهده منو

پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ




 راهنمای اتصال و استفاده از کانال ادکوان در تلگرام


دریافت برنامه تمرینی و رژیم غذایی

 

دریافت برنامه تمرینی و رژیم غذایی



سال ها تجربه در هدایت ورزشکاران به روشنی اثبات کرده است در صورتی که برنامه های تمرینی، متناسب با شرایط و ویژگی های منحصر به فرد هر فرد و به درستی تنظیم شده باشند و فرد نیز از الگوی صحیح تمرین پیروی کرده و برنامه غذایی مناسب و متناسب را رعایت کرده و در صورت نیاز از مکمل های مناسب نیز استفاده های درست کرده باشد بدون بستن بدن به سیل داروهای ممنوعه و مضر نیز می توان به فرم بدنی ایده آل و درخور توجه رسید!

شرح خدمات

 

تنظیم برنامه های تمرینی بر اساس تیپ های بدنی

آماده سازی جهت شرکت در مسابقات و پرورش اندام , بادی کلاسیک و فیزیک

تنظیم برنامه های غذایی و رژیم های غذایی افزایش و کاهش وزن و چربی سوزی

مشاوره تخصصی و به روز برای انتخاب و مصرف صحیح مکمل های غذایی , افزایش و کاهش وزن، چربی سوزها

برنامه های تمرینی اصلاحی برای رفع مشکلات آناتومیکی



دریافت برنامه تمرینی و رژیم غذایی


پاورلیفتینگ ورزش قدرت

دسته بندی: پاورلیفتینگ

پاورلیفتینگ ورزش قدرت
نیرو به زندگی لذت می دهد و از خصوصیات ویژه و بی همتای موجودات زنده می باشد ورزش مهیج پاورلیفتینگ بر خلاف اکثر ورزش ها در قلب اساسی ترین قابلیت ورزشی یعنی قدرت قرار گرفته است ورزشکاران در سایر رشته ها به فاکتور قدرت تکیه می کنند تا به آنان در زمینه کسب مهارت بهتر کمک شود و یا اینکه در توانایی های اجراهای ورزشی پیشرفت حاصل شود.
اگر چه در در آن ورزش ها قدرت یک بخش مهم در کسب موفقیت ها می باشد اما حیاتی ترین عامل نیست در ورزش پاورلیفتینگ قدرت موضوع اصلی بوده و قوی شدن هدف نهایی می باشد .

پاورلیفتینگ ورزش قدرت

باید بدانیم که خصوصیات مشترکی بین پاورلیفتینگ ,وزنه برداری المپیکی و پرورش اندام وجود دارد و این موضوع به سادگی در تمرینات این ورزش ها قابل مشاهده است .
پرس سینه ,اسکوات و ددلیفت برای وزنه برداران و بدنسازان اصلاحات ناشناخته ای نیستند و از سویی دیگر حرکات جلو بازو دراز و نشست, کشش یک ضرب قدرتی ,کشش دو ضرب قدرتی, قایقی با هالتر و غیره برای پاورلیفتر ها کلمات ناآشنایی نمی باشند

۰ نظر
مدیریت

تمرین بیش از حد در بدنسازی مبتدی

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

تمرین بیش از حد در بدنسازی مبتدی

قابل توجه مبتدی ها تمرین بیش از حد بلای جان ورزشکاران

قابل توجه مبتدی ها

به جرات می توان گفت که اکثر بدنسازان قربانی تمرین زدگی یا همان تمرین بیش از حد هستند و غافل از اینکه این عارضه تا چه حد می تواند مضرباشد
مبتدی های تمرین با وزنه اکثرا به شوق قطور کردن بازوها و ساختن سینه های ستبر مثل ستاره های بدنسازی صبح و شب خود را در باشگاه سپری می کنند و تصور دارند که هر چه بیشتر تمرین کنند زودتر و بیشتر رشد خواهند کرد
با ادامه این روند پس از مدتی دچار عارضه تمرین زدگی می شوند و به توقف رشد می رسند این عارضه که اصلی ترین دلیل برای توقف و عدم رشد عضلات بین بدنسازان سطح مبتدی و متوسط است چندین نوع دارد که به طور عمده آن را می توان به ۲ نوع برگشت پذیر و غیر قابل برگشت تقسیم کرد

۳ نظر
مدیریت

تمرین سینه با سه بانوی حرفه ای

دسته بندی: بدنسازی بانوان

تمرین سینه با سه بانوی حرفه ای

تمرین سینه با سه بانوی حرفه ای

قبل از مطالعه برنامه های زیر لازم است تا یک نکنه را در نظر داشته باشید این برنامه ها توسطه بانوان ورزشکار حرفه ای تنظیم شده اند و این افراد نیز قبل از رسیدن به چنین سطحی حداقل چند سال تمرین سخت و سنگین را پشت سر گذاشته اند در نتیجه استفاده از برنامه های زیر به خانم هایی توصیه می شود که حداقل یک سال سابقه تمرین مداوم با وزنه را داشته باشند اکثر خوانندگان عزیز باید این برنامه ها را به چشم الگو نگاه کنند و از به کار بستن کورکورانه آنها بدون در نظر گرفتن نیاز بدن شان اجتناب کنند .

۰ نظر
مدیریت

معرفی چند روش برای کسب حجم عضله

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

معرفی چند روش برای کسب حجم عضله
با رعایت چند روش که در این مطلب مطالعه می کنید می توان افزایش حجم عضله را تجربه کرد

معرفی چند روش برای کسب حجم عضله

۱- تا می توانید سنگین تر کار کنید
کلمه سنگین لغت مناسبی به جهت نحوه اجرای تمرین می باشد البته دلیلی ندارد که مثلا به سنگینی رونی کولمن تمرین کنید اما کلید فشار آوردن به عضلات به جهت ایجاد توسعه و مقاومت در آنها تمرین سنگین می باشد سعی کنید به طرز قاعده داری تکرارهایتان سنگینی وزنه و شدت تمرینی تان را افزایش دهید .

۰ نظر
مدیریت

هفت کلید موفقیت در برنامه های تمرینی

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

هفت کلید موفقیت در برنامه های تمرینی
دیودراپر یکی از بهترین بدنها درا در تاریخچه بدنسازی داراست بدنی قدرتمند و v شکل که دارای عضلاتی پر متعادل و قریبنه می باشد
اگر چه وی از سال ۱۹۷۰ به بعد دیگر رقابت نکرد اما به مدت ۳۵ سال به سختی و با دقت تمرین کرده و رژیم گرفته است.
وی یکی از اسطوره های واقعی در دنیای بدنسازی می باشد کسی که آرنولد وی را پسر طلایی بی نظیر نامید و سرج نوبرت به او لقب زیباترین پسر را داد. داپر ستاره بین المللی مشهور دهه ۶۰ و اوایل دهه هفتاد می باشد و دارای عناوین آقای دنیا آقای هانی و آقای آمریکا است.

هفت کلید موفقیت در برنامه های تمرینی

وی موفقیت خود را در تمرین مدیون هفت کلید طلایی است که در ذیل از زبان وی راجع به آنها مختصر توضیحاتی داده می شود امیدواریم با مطالعه آنها در کسب فواید مورد نظرتان موفق باشید .

۰ نظر
مدیریت

هفت توصیه مفید برای مصرف کربوهیدرات

دسته بندی: کربوهیدراتها

هفت توصیه مفید برای مصرف کربوهیدرات

هفت توصیه مفید برای مصرف کربوهیدرات

در این مقاله هفت توصیه پر سود به جهت عضلانی شدن آن هم در زمان حجم گیری در اختیارتان می گذاریم ضمن این که در این روش از مصرف کربوهیدرات هم بی بهره نمی مانید
به جهت حجم گیری : از قانون ۳-۲ پیروی کنید
قانون ۳-۲ مقرر می کند که به ازای هر پوند از وزن بدن در حدود نیم کیلو گرم روزانه ۲ الی ۳ گرم کربوهیدرات بخورید منتهی این میزان را در ۵ الی ۶ وعده غذایی میل کنید یک بدنساز ۲۰۰ پوندی باید ۴۰ الی ۶۰۰ گرم کربوهیدرات در روز مصرف کند سه گرم کربوهیدرات به ازای هر پوند از وزن بدن پیشنهاد ماست .

۰ نظر
مدیریت

داستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر

داستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر
اسطوره اتریشی از دوران حضور در عرصه های مختلف ورزشی القاب و نام های بسیاری را با خود یدک کشیده است از درخت بلوط گرفته تا اتریشی قدرتمند همه و همه نام هایی هستند که به درستی این بدنسازی برجسته را توصیف می کنند او از جمله ورزشکارانی است که توصیه های او همواره راهگشای بدنسازان بوده و به راحتی می توان به کمک آنها پله های موفقیت را طی کرد اگر چه این بدنساز مطرح همیشه به واسطه عضلات برتر سینه و بازو مشهور بوده است اما سرشانه های قدرتمند او نیز یکی از بهترین جفت سرشانه های دنیای بدنسازی می باشد در ادامه این مطلب زیر و روی تمریمنات سرشانه و کلید رشد این عضلات را از زبان آرنولد خواهیم شنید .

 داستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر

آرنولد در تمام طول سالیان تمرین خود می دانست که سرشانه ها نقطه ای حساس در توسعه کامل بالا تنه به شمار می آیند او این گروه عضلانی را نه تنها از لحاظ بدنی بلکه از جنبه های معنوی نیز مورد بررسی قرار می داد آرنولد همیشه داشتن سرشانه هایی پهن و ضخیم را عالی برای ایجاد اعتماد به نفس تلقی می کرد جالب است بدانید که خود او سال ها از این حقایق اطلاعی نداشته و در میان بدنسازانی به ورزش بدنسازی پرداخته که در این مورد هیچ تذکری به او نمی دادند اما بعد ها شیوه کاری او تغییر کرد و آنچه از او به جای مانده یکی از حرکات معروف سرشانه به نام پرس آرنولدی است

۵ نظر
مدیریت

رفع اتهام از بدنسازی در اذهان عمومی

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

رفع اتهام از بدنسازی در اذهان عمومی
بدنسازی و افرادی که با وزنه سر و کار دارند بهتر می دانند که تمرینات با وزنه چه مقدار در ارتقا کیفیت زندگی آنها موثر بوده است
افزایش قدرت و خوش هیکل به نظر رسیدن از تاثیرات عینی بدنسازی است البته اینها بخش کوچکی از تاثیرات مثبت این ورزش هستند
بدنسازی باعث افزایش اعتماد به نفس پر انرژی و فعال بودن و احساس خوبی که فرد نسبت به خود پیدا می کند می شود

رفع اتهام از بدنسازی در اذهان عمومی

اگر این موارد را تجربه کرده اید پس با من هم عقیده هستید که بدنسازی فقط بزرگ کردن عضلات نیست و دستاورد های بسیار مهمی می تواند در زندگی داشته باشد
البته شایعات و حرف و حدیث های زیادی پیرامون این ورزش وجود دارد که این ورزش را از نظر دیگران به ورزشی نه چندان جذاب تبدیل کرده است البته ناگفته نماند که این ورزش طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد .
اگر قادر باشید این برداشت های ناصحیح را به صورت منطقی پاسخ دهید آن موقع است که ذهنیت منفی دیگران را به این ورزش می شود تغییر داد در ذیل چند مورد از موارد و برداشت های غلط که به بدنسازی نسبت داده شده است را برایتان آورده ایم.

۶ نظر
مدیریت

شایعات در مورد مصرف مکمل ها

شایعات  در مورد مصرف مکمل ها
تفکیک حقیقت از خرافات اغلب اوقات می تواند کار دشواری در زمینه عضله سازی و تناسب اندام باشد هر کسی نظری دارد و اغلب این نظریات بر اساس شایعات اطلاعات ناکافی و.. هستند بعضی از خرافه های مربوط به مکمل های غذایی به شدت مورد بررسی قرار گرفته اند و اثبات شده که شایعی بیش نیستند.

شایعات در مورد مصرف مکمل ها

در این مقاله برترین شایعات مربوط به مکمل های غذایی را فاش می کنیم ابتدا باید شایعه را بخوانید و پس از آن حقیقت بیان می شود تا موضوع روشن شود اگر بعد از مطالعه این مقاله باز هم در مورد مکمل ها شایعاتی شنیدید که از صحت آن مطمئن نبودید بهتر است با اندکی تحقیق و مطالعه درباره آن به حقیقت برسید.
اغلب اوقات مکمل ها غیر ضروری و خطر ناک معرفی می شوند اما هیچ چیز نمی تواند در مقابل حقیقت ایستادگی کند

۵ نظر
مدیریت

تمرین پا به توصیه هیده تادا یاماگیشی

تمرین پا به توصیه هیده تادا یاماگیشی
چنانچه در رده مبتدی هستید یا اینکه تنها تمرین می کنید می توانید از این برنامه تمرین متکی به دستگاه ها برای پاها استفاده کنید توصیه هیده تادا یاماگیشی است علاوه بر برنامه ای که او پیشنهاد می دهد در مورد برخی حرکات تمرینی را نکات آموزنده ای را بیان می کند

هیده تادا یاماگیشی

حرکات اسکوات با اسمیت و اسکوات وزنه آزاد از لحاظ ظاهری خیلی مشابه هم هستند اما اجرای هر کدام نیاز به تکنیک های کاملا متفاوتی دارد
اسکوات وزنه آزاد شما را وادار می کند که تعادل وزنه را در طول انجام حرکت حفظ کنید و اجازه حرکات طبیعی تر را می دهد با دستگاه اسمیت حرکت اسکوات نیاز به حفظ تعادل وزنه ندارد چرا که تعادل توسط دستگاه حفظ می شود با اسمیت فقط باید وزنه را به طرف بالا پرس کنید و پس از آن پائین بروید به مبتدی ها نیز توصیه می کنم که اول اسکوات وزنه آزاد را یاد بگیرند و برای این کار اگر لازم بود فقط از میله هالتر خالی استفاده کنند.
پس از یادگیری اسکوات وزنه آزاد می توانید اسکوات با اسمیت را هم به عنوان حرکت مکمل یاد بگیرید اما به اعتقاد من هر بدنساز اول باید فرم درست حرکات آزاد را بیاموزد.

۰ نظر
مدیریت
صفحه 1 از 339123456...102030...قبلی »

ما در شبکه های اجتماعی

آپارات کلوب اینستاگرام یوتیوب گوگل پلاس فیسبوک تلگرام