پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
مشاهده منو

پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ




 راهنمای اتصال و استفاده از کانال ادکوان در تلگرام



آخرین ارسالی های انجمن ادکوان

توصیه های کریگ ریچاردسون در مورد پرس سینه

توصیه های کریگ ریچاردسون در مورد پرس سینه
توصیه های کریگ ریچاردسون را جدی بگیرید
شاید پرس سینه با هالتر حرکتی باشد که بیش اندازه به آن اهمیت داده شده . در ادامه کریگ ریچاردسون در پاسخ به پرسشهای طرفدارانش به شما خواهد گفت که چرا برای سینه های ضخیم تر نیاز به این حرکت ندارید!

کریگ ریچاردسون

* کریگ تو دارای یکی از سینه های ضخیم و کامل در بین بدنسازان حرفه ای هستی . ولی آیا این واقعیت دارد که از پرس سینه با هالتر در تمرین سینه ات استفاده نمیکنی؟ دلیل این مسئله چیست ؟

۲ نظر
مدیریت

درد مفصل شانه ها – بایدها و نبایدها

درد مفصل شانه ها – بایدها و نبایدها
مفصل شانه از نوع گوی و کاسه ای است . و به همین دلیل قابلیت جهش در جهات مختلف را دارد و به خاطر این تحرک زیاد ، از ثبات کمتری برخوردار است . گرچه این مفصل توسط چند لیگامنت نگه داشته و ثابت شده اما چون قرار گرفتن سر استخوان بازو در حفره شانه ای به نام گلئونید آنچنان محکم نیست ، این مفصل توسط چهار عجله کوچک به نام عضلات چرخاننده شانه نیز محافظت می شود . این چهار عضله عبارتند از عضلات فوق خاری ، تحت خاری ، گرد کوچک و تحت کتفی .

درد مفصل شانه ها – بایدها و نبایدها

اهمیت این چهار عضله تنها در حرکت دادن مفصل شانه نیست . بلکه نقش مهمتر آنها حفاظت و ثبات این مفصل است . در ناراحتی ها و مشکلات این ناحیه نیز معمولا این گروه از عضلات و تاندونهای آنها دچار آسیب دیدگی میشوند .

۳ نظر
مدیریت

استراحت بهینه با برندون کری

شعله ور ساختن رشد عضلانی نیازمند تمرین سخت و مداوم است ، ولی لازم است برای ریکاوری خود هم برنامه داشته باشید در غیر این صورت مسیر شما به تمرین زدگی منجر خواهد شد . در ادامه شاهد پاسخ های برندون کری به پرسش تعدادی از طرفدارانش در مورد استراحت و ریکاوری بهینه خواهد بود :

 استراحت بهینه با برندون کری

* وقتی صحبت از خستگی عضلات است ، استراحت کافی برای ریکاوری در پی تمرینات سخت برای باقی ماندن در مسیر رشد ، به چه میزان اهمیت دارد؟

۰ نظر
مدیریت

۴ گام تا ساختن بزرگترین پشت بازو!

۴ گام تا ساختن بزرگترین پشت بازو!
از حضور در لیگ بسکتبال و بیس بال تا خدمت در نیرروی دریایی و رفتن به کالج و در آخر ظاهر شدن در صحنه های حرفه ای پرورش اندام. اتفاقاتی که در زندگی این قهرمان یعنی اسکات ترنر رخ داده ممکن است همه شما را متعجب کند. او توانست در سن ۲۱ سالگی درمسابقاتی که در آمریکا برگزار شد مقام اول را کسب کند. در این شماره به سراغ برنامه پشت بازوی او می رویم تا پی ببریم چطور توانسته با کمک این برنامه از مسابقات سربلند بیرون بیاید.

 ۴ گام تا ساختن بزرگترین پشت بازو!

اسکات در زندگی ورزشی و معمولی خود با چهار تحول اساسی روبرو شد. که پیش از اینکه به سراغ تمرین پشت بازوی او برویم به آن اشاره می کنیم.

۰ نظر
مدیریت

قدرت آمینو اسیدها

دسته بندی: آمینواسیدها

قدرت آمینو اسیدها
آمینواسید ها ررا بهتر بشناسید برای اینکه از مزایای قابل توجه آنها بهره مند شوید

 قدرت آمینو اسیدها

اگر بخواهیم به عصاره و کلیدی ترین نکته تغذیه در بدنسازی اشاره کنیم، این است که، برای به حداکثر رساندن رشد عضلانی پروتئین کافی مصرف کنید. پروتئین ها حاوی انواعی از آمینواسیدها هستند که خصوصیات مثبت منحصر بفردی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند، دریافت مقدار کافی از پروتئین های مختلف کمک می کند به اطمینان یافتن از اینکه از تمام فواید آنها بهره مند شوید. ولی در عین حال برای تاکید بر فواید آمینواسیدهای خاص، می توانید مصرف مجزای آنها را مد نظر قرار دهید. در اینجا به دو مورد از آمینواسیدهای رایج برای بدنسازان و سپس دو مورد از آمینواسیدهایی که چندان مورد توجه نیستند ولی می توانند فواید بالقوه ای برایتان داشته باشند، اشاره کرده ایم.

۱ نظر
مدیریت

راز پیک استثنایی بازوی آرنولد چه بود؟

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

راز پیک استثنایی بازوی آرنولد چه بود؟
آرنولد اسطوره مسلم پرورش اندام جهان است که از جمله عضلات فوق العاده ی او می توان به جلو بازوهای استثنایی اش اشاره کرد
آیا می خواهید راز ساختن آنها را بدانید؟

راز پیک استثنایی بازوی آرنولد چه بود؟

در دوران حجم آرنولد از یک برنامه تقسیم ۶ روزه استفاده می کرد که در آن دو روز مختص تمرین بازوها بود باورنکردنی است هر برنامه تمرین بازوی او ۲ ساعت کامل طول می کشید

۲ نظر
مدیریت

برترین های پرس سینه کشور سال ۹۵ معرفی شدند

دسته بندی: نتایج مسابقات

برترین های پرس سینه کشور معرفی شدند

رقابت های پرس سینه قهرمانی باشگاه های کشور با معرفی برترین ها در سمنان به کار خود پایان داد.

برترین های پرس سینه کشور

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور رسما با تلاوت قرآن کریم در ساعت ۲۱ شب مورخه ۲۳ شهریور ماه ۹۵ با حضور جلال نادم دبیر این فدراسیون و مسئولان استان سمنان و مهدی شهر و ورزشکاران و مربیان تیم های مختلف کشور، در سالن سرپوشیده شهید رجایی کلید خورد.

۰ نظر
مدیریت

استفاده از یک روش تمرین قدیمی برای رشد چشمگیر در تمام بدن

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

استفاده از یک روش تمرین قدیمی برای رشد چشمگیر در تمام بدن
سیستم برنامه های تمرین تفکیک شده که جو ویدر چند دهه پیش پایه گذار اولیه آن بود، مبنی بر تفکیک بخش های مختلف بدن و کار مجزا روی آنها در جلسات مستقل، در ذهن شما مثل یک الزام است. در واقع شاید اصلا تصور نکرده اید که زمانی چنین روشی حتی وجود هم نداشته! ولی اگر به شماره های بسیار قدیمی مجلات بدنسازی دسترسی داشتید (مثلا شماره های اولیه مجله فیزیک در دهه چهل، مشاهده می کردید که برنامه های تمرین بطور انحصاری شامل تمرین کل بدن در یک روز بود.

استفاده از یک روش تمرین قدیمی برای رشد چشمگیر در تمام بدن

برنامه های تمرین سه روزه ای که در هر برنامه کل بدن تمرین داده می شد. در واقع زمان خیلی زیادی نمیگذرد از دورانی که برای بدنسازان تفکیک تمرین سینه و پشت بازو، پشت و جلو بازو و پا هیچ مفهومی نداشت.

۲ نظر
مدیریت

برنامه ۸ هفته ای رشد کامل جلو بازو

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

برنامه ۸ هفته ای رشد کامل جلو بازو
از یک بدنساز آماتور ضعیف گرفته تا یک بدنساز حرفه ای مجرب، همگی خواستار داشتن بازوهایی حجیم هستند. شاید بعد از حرکت پرس سینه، حرکت جلو بازو دومین حرکتی باشد که در ابتدای بدنسازی آن را اجرا کرده باشید. در این مقاله چند حرکت را فهرست کرده ایم که با اجرای آن ها می توانید به حجم و قدرت این عضله بیافزایید.

برنامه 8 هفته ای رشد کامل جلو بازو

۵ نظر
مدیریت

برنامه هشت هفته ای برای تحولی تمام عیار در عضلات پاها!

پاهایی از جنس فولاد
برنامه هشت هفته ای برای تحولی تمام عیار در عضلات پاها!

برنامه هشت هفته ای برای تحولی تمام عیار در عضلات پاها!

پاهایی برای عضلات حیرت انگیز! این همان چیزی است که کمتر کسی توان و انگیزه دستیابی به آن را دارد، و اغلب هم بهانه های مختلفی برای این مسئله شنیده می شود. در واقع هر کسی که تنها چند جلسه هم تمرین کرده باشد می داند که دستیابی به پاهایی عضلانی و کامل اصلا کار آسانی نیست، و در عین حال تنها کسانی که با جدیت روی پاهایشان کار میکنند، می توانند خود را بدنساز بشمار آورند. البته به یاد داشته باشید که تنها عضلات چهار سر حجیم و تفکیک شده کافی نیست مگر اینکه عضلات ساق پا و همسترینگ شما هم بخوبی توسعه یافته باشد و هیچ چیز خنده دار تر از این نیست که بالا تنه آماده ای داشته باشید ولی پاهایی لاغر و ضعیف. برای لحظه ای فیل هیت، جی کاتلر، و کای گرین را تصور کنید با پاهایی ضعیف، آن وقت متوجه اهمیت عضلات پا می شوید!

۲ نظر
مدیریت
صفحه 1 از 351123456...102030...قبلی »

ما در شبکه های اجتماعی

آپارات کلوب اینستاگرام یوتیوب گوگل پلاس توییتر فیسبوک