پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
مشاهده منو

پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ




 راهنمای اتصال و استفاده از کانال ادکوان در تلگرام



آخرین ارسالی های انجمن ادکوان

آیا مکمل ها و ویتامین ها خطر و عوارض دارند؟

دسته بندی: اخبار سلامت

آیا مکمل ها و ویتامین ها خطر و عوارض دارند؟
تحقیقات همواره نشان داده است کسانی که زیاد میوه و سبزی مصرف می کنند در برابر بیماری ها و عوامل بیماری را مقاوم ترند و سیستم ایمنی بدن آنها از قدرت بیشتری برخوردار است با مصرف مرتب میوه و سبزی ها بسیاری از نیاز های بدن به ویتامین ها و املاح تامین می شود .

 آیا مکمل ها و ویتامین ها خطر و عوارض دارند؟

برای تقویت هر چه بیشتر سیستم ایمنی در هر نوبت غذایی مقداری سبزی و میوه داشته باشید ویتامین ها و املاح در تقویت سیستم ایمنی نقشی بسیار موثر دارند حتی پژوهشگران دانشگاه هاروارد عقیده دارند مصرف مرتب میوه و سبزی احتمال ابتلا به سرطان را به شدت کاهش می دهد

۰ نظر
مدیریت

مسیرهای پنجگانه برای رشد بیشتر

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

مسیرهای پنجگانه برای رشد بیشتر

مسیرهای پنجگانه برای رشد بیشتر

در دنیایی که همه به دنبال بر آورده شدن خواسته هایشان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند آن دسته از بدنسازانی که در رشد عضلات خود مشکل دارند چگونه باید عمل کنند ؟ همه بدنسازان بدنبال ایجاد تغییر در بدن خود هستند اما این تغییرات خیلی آهسته و مشکل در ظاهر بدن حاصل می شود از همین رو دنبال راه های میان بر و کوتاه می رویم در این مقاله به بررسی مسیر های میانبری که اغلب بدنسازان از آن استفاده می کنند می پردازیم و راه درست تر آنها را برای داشتن رشدی ادامه دار بازگو خواهیم کرد .

۲ نظر
مدیریت

۱۰۰ تمرین بدون دستگاه برای تمرین در منزل

دسته بندی: دانلود کتاب

تمرین های مختلف, بعضی بسیار پیچیده و بعضی راحت تر از بقیه ی حرکات است. این باعث می شود که که ماهیچه های شما به برنامه ی خاصی عادت نکند, و شما را فعال نگاه می دارد و نمی گذارد که در تمرین های خود احساس خستگی کنید. به این دلیل که تمام تمرینات پشت سر هم مرتب شده اند, از ویدیو برای شما راحت تر است.

100 تمرین بدون دستگاه

این مجموعه کامل است و کاملاً رایگان می باشد.

۲ نظر
مدیریت

۷ گام تا افزایش رکورد!

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

۷ گام تا افزایش رکورد!

7 گام تا افزایش رکورد!

پیشرفت به ندرت به صورت ادامه دار و بدون وقفه رخ می دهد اگر چنین بود هر کسی از یک جلسه تمرین تا جلسه بعدی رشد می کرد و قوی تر می شد و دایما از وزنه های سنگین تر و با تکرارهای بیشتر در هر جلسه استفاده می کرد و با این روال رکورد های وزنه زدن به صورت هفتگی شکسته می شد و باشگاه ها پر می شد از بدن های در سطح مسترالمپیا! حتی بهترین ژنتیک ها و مستعد ترین بدن ها هم نمی توانند در حد فاصل ۲ جلسه تمرین قوی تر شوند و با این ترتیب آنهایی که به سختی رشد می کنند مشخص است شاید ماه ها و یا حتی سال ها سطح قدرت آنها در یک حد مشخص ثابت و بدون رشد بماند

۰ نظر
مدیریت

چگونه از اطلاعات برگه آزمایشمان سر دربیاوریم؟

دسته بندی: مقالات متفرقه

فرقی نمی‌کند بی‌سواد باشی یا باسواد، پنجم داشته باشی یا دکترا، اصلا ادبیات خوانده باشی یا زیست‌شناسی، همین که برگه آزمایشت‌ را از متصدی آزمایشگاه بگیری، بازش می‌کنی، یعنی بازش می‌کنیم و مثل یک پزشک باسابقه و حرفه‌ای تمام، انداز براندازش می‌کنیم، حتی بدون اینکه از ٩٩ و نه‌دهم درصد اطلاعاتش سردربیاوریم.

چگونه از اطلاعات برگه آزمایشمان سر دربیاوریم؟

برای بیشتر ما، کلمه «آزمایش‌» یادآور آزمایش کامل خون، یعنی همان آزمایش معروفی است که تعداد سلول‌های اصلی خون در آن شمارش می‌شوند، از ابتدایی‌ترین و درعین حال اصلی‌ترین آزمایشاتی که می‌تواند زمینه تشخیص بسیاری بیماری‌ها و از آن مهم‌تر، بیانگر شرایط کلی و حیاتی بدن باشد.

۰ نظر
مدیریت

کات بهتر با ۱۱ استراتژی برتر!

کات بهتر با ۱۱ استراتژی برتر!

 کات بهتر با 11 استراتژی برتر!

حتما می دانید که رژیم های کم کربوهیدرات در تفکیک عضله بسیار موثر هستند فقط کافی است در بکار گیری این رژیم همه جوانب را در نظر بگیرید و در محاسبات خود دچار نشوید آنچه در این مقاله می آید ۱۱ استراتژی است که شما با آنها آشنا خواهید شد نکته ای باید به آن توجه داشته باشید اینکه به منظور کسب نتیجه موثر باید تاکتیک های ارائه شده را طی ۱۲ هفته طی دو مرحله به کار ببرید تا اعجاز فوق العاده آن را روی بدن خود شاهد باشید

۵ نظر
مدیریت

کتاب آموزشی The Men’s Health Big Book of Exercises

دسته بندی: دانلود کتاب

در جامع ترین کلکسیون از تمرینات ارائه شده, کتاب The Men’s Health Big Book of Exercises ابزاری قدرتمند جهت شکل دهی اندام, هم برای مبتدیان و هم برای کهنه کاران بدن سازی است.

از ابتدا تا انتها, برامدگی عضلات با صدها نکته مفید, بروزترین علم های تمرینی و خطی سازی عضلات توسط برترین مربیان جهان.

 کتاب آموزشی

آنچه شما در این کتاب خواهید آموخت :

۶۱۹ تمرین
تمام تمرینات به صورت کاملاً ماهرانه با عکس های رنگی شرح داده شده, همراه با ده ها حرکت برای هر عضله در بدنتان, شامل :

۱۱ نظر
مدیریت

بازوهای پیشرفته با سیستم ۲۱ تکراری

بازوهای پیشرفته با سیستم ۲۱ تکراری
اگر ساختن بازوهایی عضلانی کار آسانی بود هر کسی می توانست به راحتی بازوهای قطور برای خود بسازد داشتن یک برنامه کاربردی ماهها تمرین سخت آن هم دوبار در هفته همراه با تغذیه مناسب و استفاده بهینه از مکمل های غذایی لازمه این پیشرفت است

اصولا در اوایل شروع ورزش بدنسازی بدست آوردن حجم عضلانی و قدرت بدنی خوب تقریبا کار آسانی است چرا که برای اولین بار است که عضله چنین فشاری را بواسطه وزنه تجربه می کند در نتیجه عضله با این درد تطبیق پیدا کرده و در نهایت رشد کرده و قوی تر خواهد شد

۱ نظر
مدیریت

سوال و جوابهای کاملا ساعدی با اندی هامان

سوال و جوابهای کاملا ساعدی
اندی هامان یکی از قهرمانان و کارشناسان رشته بدنسازی است که چند سالی است با مجلات معتبر بدنسازی وهمکاری دارد در این بخش او به سوالاتی درمورد ساعد و نحوه تمرین این عضله پاسخ می دهد

سوال و جوابهای کاملا ساعدی با اندی هامان

آیا شما تمرینات مخصوص برای رشد عضلات ساعد پیشنهاد می کنید و یا همان تمرین های معمولی کفایت می کند ؟

۲ نظر
مدیریت

همه چیز درباره نشر از جانب !

همه چیز درباره نشر از جانب !
نشر از جانب چیست؟

 نشر از جانب

نشر از جانب یک حرکت تک مفصلی فوق العاده موثر برای سرشانه هاست با اجرای این حرکت سه گروه از عضلات شامل سرشانه (بیشتر بخش میانی) عضله فوق خاری (یکی از عضلات گرداننده شانه) و بخش بالایی عضله ذوزنقه درگیر می شوند در ۳۰ درجه ابتدایی حرکت عضله فوق خاری متحمل بیشترین فشار می شود از آنجا به بعد تا زاویه ۱۲۰ درجه (کمی بالاتر از سطح افقی) سرشانه میانی مسئول انجام حرکت است و اگر دمبل ها را تا بالای سر ببرید عضله ذوزنقه را درگیر کرده اید.

۱ نظر
مدیریت
صفحه 1 از 345123456...102030...قبلی »

ما در شبکه های اجتماعی

آپارات کلوب اینستاگرام یوتیوب گوگل پلاس توییتر فیسبوک