پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
مشاهده منو

پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ




 راهنمای اتصال و استفاده از کانال ادکوان در تلگرام



آخرین ارسالی های انجمن ادکوان

اطلاع رسانی نسخه جدید قالب سایت ادکوان

دسته بندی: اخبار سایت

اپلیکیشن و قالب جدید سایت ادکوان در حال طراحی و پیاده سازی میباشد.

اطلاع رسانی نسخه جدید ادکوان

ایده هاتونو در مورد نسخه بعدی قالب سایت ما واسمون بفرستید
بنظر شما، بهتره چه مواردی رو اضافه و یا شفاف تر کنیم؟
در کجاها موفق تر بوده ایم و کدوم قسمتها رو باید تقویت کنیم؟

ما رو در داشتن یک سایت جامع ورزشی، حمایت کنید.
منتظر ایده ها و نظرات شما هستیم

۱۲ نظر
مدیریت

واقع بین باشید و فریب نخورید !

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

واقع بین باشید و فریب نخورید !
دستیابی به عضلاتی با کیفیت و تفکیک شده تقریبا آرزوی تمام خوانندگان و مخاطبان سایت ماست ولی مسیر دستیابی به این هدف هم مثل هر آرزوی دیگری پر است از تصورات و باور های غلط که نه تنها در دستیابی به اهدافتان اثر مثبتی ندارند بلکه بالعکس باعث کند شدن روند پیشرفت شما خواهند شد

واقع بین باشید و فریب نخورید !

در دنیایی که از نگاه بسیاری پول و درامد بیشتر حرف اول و آخر را می زند بسیارند افراد سودجویی که تلاش می کنند با سوء استفاده از نا آگاهی افراد آنها را فریب دهند کالا ها و تولیدات بی ارزشی را با ادعاهای دروغ و واهی به فروش رسانند و صرفه اقتصادی زیادی را نصیب خود کنند .

۲ نظر
مدیریت

اجرای حرکات اصلی در یک جلسه تمرین

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

اجرای حرکات اصلی در یک جلسه تمرین

 اجرای حرکات اصلی در یک جلسه تمرین

برنامه تمرین تمام عضلات بزرگ در یک جلسه تمرینی برای آن دسته از بدنسازان مصممی است که می خواهند بیشترین نتیجه را از زمان حضور در باشگاه ببرند یک انتخاب مناسب ماست.
آیا تنها راه برای افزایش حجم عضلات تمرین دادن بخش های مختلف بدن به طور مجزا در ۴ تا ۷ جلسه تمرین در هفته می باشد ؟

۱ نظر
مدیریت

آداب روزه داری برای بدنسازان

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

آداب روزه داری برای بدنسازان

آداب روزه داری برای بدنسازان

بدنسازان هم مثل بقیه اقشار جامعه در خوبیهای این ماه سهیم میشوند اما معمولا با کمی دقت و تفکر بیشتر.
میپرسید چرا؟؟چون بدنسازان اغلب در طی ماه رمضان هم تمرینات خود را ادامه میدهند و از این جهت نیازمند برنامه ریزی دقیقتری در رابطه با تمرین و تغذیه میباشند.به همین دلیل بر خود واجب دیدیم تا اطلاعات مختصری را در این زمینه تقدیم حضورتان کرده و روزه داری را برای شما همراهان همیشگی ادکوان آسانتر کنیم.

۴ نظر
مدیریت

۱۱راه برای دستیابی به تستسترون بیشتر

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

۱۱راه برای دستیابی به تستسترون بیشتر

11راه برای دستیابی به تستسترون بیشتر

اگر میخواهید سطوح طبیعی تستسترون در بدن خود را تقویت کنید استراتژی های پیش رو را در برنامه خود مد نظر قرار دهید.
تستسترون هورمون مردانه مورد نیاز برای ساختن حجم عضلانی به شمار می آید.وجود سطوح طبیعی تستسترون در بدن فواید متعدد دیگری هم در پی دارد از جمله سطح انرژی بالاتر.احساس نشاط بیشتر.سطح طبیعی میل جنسی و بهبود کارایی ورزشی.در واقع تمام مردان باید تلاش کنند تا سطح طبیعی تستسترون بدن را در بهترین شرایط حفظ کنند حتی اگر عضله سازی اولویت اصلی انها نباشد.ولی وقتی صحبت از افزایش سایز عضلانی در میان باشد اهمیت این مسئله دو چندان خواهد بود.

۱۲ نظر
مدیریت

تصورات ذهنی و نقش آن در موفقیت ورزشکاران

دسته بندی: مقالات ورزشی

تصورات ذهنی و نقش آن در موفقیت ورزشکاران
هفت مرحله برای موفقیت در ورزش

 تصورات ذهنی و نقش آن در موفقیت ورزشکاران

این مقاله فرصتی است برای شما جهت کسب ایده و انگیزه مثبت که شما را در رسیدن به یک فعالیت ورزشی ناب هدایت می کند .
برای بکار بردن این مراحل در زندگی ورزشی خود لزومی ندارد که حتما یک ورزشکار در سطح بین المللی و حرفه ای باشید حتی اگر این موارد برای کسب اهداف شخصی تان در باشگاه باشد می توانید آن را بکار برده و اجرا کنید تا به مرحله جدیدی از موفقیت ورزشی دست یابید .

۳ نظر
مدیریت

جایگاه دمبل در تمرین پشت بازو از دیدگاه رونی کولمن

جایگزین دمبل در تمرین پشت بازو از دیدگاه رونی کولمن

جایگاه دمبل در تمرین پشت بازو از دیدگاه رونی کولمن

آیا حرکات با دمبل برای حجم پشت بازو مناسبند یا اینکه بطور عمده باید با حرکات با هالتر و سیمکش از جمله پشت بازو هالتر خوابیده وپرس دست جمع و پشت بازو سیمکش جفت تکیه کننم ؟
رونی کولمن : در هر جلسه تمرین پشت بازو من از یک تا سه حرکت با دمبل استفاده می کنم مزیت خاص آنها این است که می توانید هر سه سر پشت بازو را تا حدی مورد هدف قرار دهید که با هیچ حرکت هالتر یا سیمکشی قابل قیاس نیست .

۲ نظر
مدیریت

خصوصیات بنیادی تمرین مارکوس رول

خصوصیات بنیادی تمرین مارکوس رول

خصوصیات بنیادی تمرین مارکوس رول

تاکید روی پمپ خون
هدف من در هر جلسه تمرین دستیابی به پمپ خون قوی در عضله ام بود سپس همین پمپ تعیین کننده این بود که در آن روز تمرین چطور انجام می شود اگر با وزنه های سنگین معمول به پمپ خوبی دست پیدا نمی کردم مقدار وزنه را کاهش می دادم و روی هر تکرار سخت تر تمرکز می کردم اگر این تغییر هم موثر نبود بالعکس وزنه را بازهم سنگین تر می کردم برای اینکه ببینم آیا تکرار های کمتر پمپ بهتری در عضلاتم در پی دارد یا نه .

۰ نظر
مدیریت

توصیه های طلایی برای بدنسازان

دسته بندی: بدنسازی و فیتنس

توصیه های طلایی برای بدنسازان
۱- با مصرف فیبر در کنار پروتئین وی به صورت برجسته ای هضم این منبع پروتئینی سریع الهضم را کند کنید

توصیه های طلایی برای بدنسازان

۲- سبزیجات سبز در میان انواع سبزیجات مغذی تر هستند سالاد های خود را با استفاده از مخلوط سبزیجات سبز تهیه کنید تا دامنه وسیعی از مواد مغذی را به بدن خود برسانید .
۳- وقتی زمان آن فرا رسید که چربی بدن خود را بسوزانید سعی کنید از مواد مغذی ترموژنیک استفاده کنید این مواد مغذی دارای توانایی افزایش متابولیسم به منظور سوخت کالری اضافی می باشند به همین جهت مصرف دارچین فلفل قرمز خردل و زنجبیل را افزایش دهید.

۰ نظر
مدیریت

اهمیت تغذیه بعد از تمرین

اهمیت تغذیه بعد از تمرین
اگر یک بدنساز جدی هستید و قصد دارید تا نتیاج بهتری را به دست آورید حتما باید به تغذیه بعد از تمرین توجه نشان دهید و آن را در راه کسب هدف از ضروریات بدانید مطمئنا هزاران بار این جمله را شنیده اید که کسب عضله و قدرت صورت نمی گیرد مگر این که بعد از انجام تمرین به ریکاوری بپردازید ریکاوری باید بلافاصله بعد از پایان تمرین شروع شود زیرا بلافاصله بعد از پایان تمرین ترشح هورمون کورتیزول (استرس زا) و فرایند کاتابولیسم (تخریب عضله) در اوج است .

اهمیت تغذیه بعد از تمرین

بعد از پایان یک جلسه تمرینی عضلات ضعیف هستند زیرا به وسیله انجام تمرین های شدید پاره و اسیب دیده اند البته توجه داشته باشید که اگر عقیده فرد هدفمند از تغذیه بعد از تمرین خوردن همبرگر و سرخ کردنی است باید کسب فواید عضلانی را فراموش کند

۳ نظر
مدیریت
صفحه 1 از 343123456...102030...قبلی »

ما در شبکه های اجتماعی

آپارات کلوب اینستاگرام یوتیوب گوگل پلاس توییتر فیسبوک