کمک جذب های کراتین
شما اینجا هستید
کراتین » کمک جذب های کراتین

کمک جذب های کراتین

کمک جذب های کراتین

قندهای ساده مثل گلوکز که همراه کراتین مصرف می شوند ابزار موثری هستند برای ارتقای جذب کراتین توسط سلولهای عضلات
قند های ساده باعث افزایش ترشح انسولین می شوند و انسولین کمک می کند به پاکسازی گلوکز و کراتین از جریان خون و ورود آنها داخل سلول های عضلانی.
جذب بهینه کراتین با گلوکز نیاز به ۲۰ گرم گلوکز به ازای هر گرم از کراتین دارد یعنی اگر ۵ گرم کراتین مصرف می کنید باید حدود ۱۰۰ گرم گلوکز همراهش دریافت کنید و این برای کسی که در رژیم چربی سوزی است خیلی زیاد به حساب می آید.

یک استراتژی که بدنسازی برای مصرف کراتین دررژیم های چربی سوزی استفاده می کنند این است که کربوهیدرات مصرفی را فقط در وعده قبل از تمرین می خورند گلوکزی که در آن وعده به بدن می رسد عضلات تهی شده را بازسازی می کند تا حین تمرین انرژی داشته باشند مصرف کراتین به همراه قند ساده در وعده قبل از تمرین روش موثری است که رژیم را هم خراب نمی کند
با این حال باز هم می خواهید از مصرف قند های ساده اجتناب کنید چندین مکمل هستند که اثرات انسولین را تقلید می کنند یکی از آنها عصاره دارچین است که اثرات انسولین را تقلید می کند و واقعا ترشح انسولین را از غده پانکراس افزایش می دهد بدون آنکه نیازی به کربوهیدرات باشد
ترکیبات دیگری که اثرات مشابه دارند عبارتند از pinitol و ۴- hydroxyisoleucine دنبال محصولی باشید که عناصر را دارا باشد و آن را طبق برچسب محصول مصرف کنید
همچنین می توانید با مصرف ALA نتایج خوبی بگیرید این آنتی اکسیدان را اگر ۵۰۰ میلی گرم مصرف کنید می تواند جذب کراتین را مشابه با انسولین افزایش دهد.

  1. احمد

    سپاس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره