شما اینجا هستید
پروتئین ها » چه میزان پروتئین برای حداکثر رشد عضلات نیاز می باشد

چه میزان پروتئین برای حداکثر رشد عضلات نیاز می باشد

مصرف بیشتر همیشه بهتر نمی‌باشد که در این مورد می‌توان نوشیدنی‌‌های پروتئینی را مثال زد.

تحقیقات نشان داده که حداکثر سنتز پروتئین در عضلات زمانی‌ روی میدهد که شما ۲۰-۳۰ گرم پروتئین به شکل مکمل را مصرف کنید.

مصرف بیشتر از این حد تاثیرات آنابولیک بیشتری را به همراه نخواهد داشت.متعاقبا بسیاری از متخصصان تغذیه پیشنهاد میدهند که در طول روز ۲۰-۳۰ گرم پروتئین را در بازه‌های زمانی‌ مختلف مصرف کنید.

چه-میزان-پروتئین-برای-حداکثر-رشد-عضلات-نیاز-می-باشد

چه میزان پروتئین برای حداکثر رشد عضلات نیاز می باشد

اما در مورد وعده‌های غذایی جریان اینقدر دقیق و مشخص نمی‌باشد.در یک تحقیق که توسط نیکلاس دئوتس و رابرت ولف انجام شد مشخص شد که وعده های غذایی حاوی بیشتر از ۳۰ گرم پروتئین به شدت آنابولیک هستند.

اما تفاوت در چیست؟

خواننده محترم، این مطلب در سایت ادکوان ( پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ) منتشر شده و شما هم اکنون درحال خواندن نسخه کپی آن هستید. لطفا جهت حمایت از ما، به سایت ادکوان مراجعه کنید. متشکرم.
Edcoan.ir

وعده‌های غذایی باعث تحریک آزاد سازی انسولین میشوند که از تجزیه پروتئین و کاهش سطح آمینو اسید‌ها در جریان خون جلوگیری می‌کند.وعده‌های غذایی حاوی بیشتر از ۳۰ گرم پروتئین به شکل جالبی‌ خاصیت آنابولیک بسیار زیادی پیدا میکنند زیرا آنها باعث افزایش جریان آمینو اسید‌ها به نسبت پروتئینی که در وعده غذایی وجود دارد میشوند.دئوتس و ولف پیشنهاد دادند که مصرف پروتئین بیشتر در وعده‌هایی  صبحانه و ناهار و همچنین مصرف پروتئین بالا در وعده شام میتواند باعث بهبود سنتز پروتئین شود.

منبع :

http://www.fitnessrxformen.com/

 تهیه شده در پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ (ادکوان – Edcoan.ir)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و اتفاقات دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره