عضلات پشت با لی پریست
شما اینجا هستید
برنامه تمرینی بدنسازان حرفه ای » عضلات پشت با لی پریست

عضلات پشت با لی پریست

عضلات پشت با لی پریست

هر بدنسازی فکر می کند هر بار که به باشگاه می رود سخت تر از همه کسانی که اطراف او هستند تمرین می کند ولی حداقل من آنقدر صادق هستم که اعتراف کنم همیشه حاشیه کوچکی از شدت در هر ست باقی می ماند بنابراین هر چند هفته اطمینان حاصل میکنم که به هر کدام از قسمت های بدن بوسیله سوپرست های سنگین با شدت بیشتر شوک خوبی وارد شود

این بخصوص در مورد پشتم صادق است
عضلات پشت من هرگز از نقاط قوت من نبوده بنابراین سعی می کنم یک هفته در میان به آن شوک وارد کنم علاوه بر این پشت همواره نیاز به ضمانت و تفکیک بیشتری دارد از تمام حرکات مربوط به پشت و زیر بغل که با دو دست اجرا می شوند می توان برای اجرای سوپرست های خوب استفاده کرد ولی من از نهایت شوک استفاده می کنم
پس از گرم کردن با چهار ست حرکت بارفیکس (یا تنها آویزان شدن از بارفیکس اگر وزن بدنم خیلی افزایش یافته باشد) سراغ پنج ست وحشتناک و بدون توقف شامل زیر بغل هالتر خم ,زیر بغل قایقی سیمکش ,کشش سیمکش از بالا, ددلیفت نیمه وکشش H با دستگاه می روم در مورد ۲۵ ست بدون توقف صحبت می کنم و همه با وزنه های سنگین ۱۰-۱۲ تکرار برای حرکت های کششی با دستگاه و ۶ تا ۸ تکرار برای هالتر خم و کشش H مطمون باشید که وقتی این تمرینات را شروع می کنید از نظر انگیزه لازم برای ادامه مشکلی نخواهید داشت بلکه مشکلی که ممکن است وجود داشته باشد تحریک کردن خودمان برای شروع چنین تمرینی است من قبل از تمرین پنج دقیقه در خانه به مجسم کردن تمرین در ذهنم می پردازم و روی اجرای آنها تمرکز می کنم و با این کار از نظر ذهنی برای اجرای آن آماده می شوم

عضلات پشت با لی پریست

برنامه شوک دهنده لی پریست
حرکت                                   ست        تکرار
زیربغل هالتر خم                        ۵          ۶-۸
زیر بغل قایقی سیمکش              ۵         ۱۰-۱۲
کشش سیمکش از بالا               ۵         ۱۰-۱۲
ددلیفت نیمه                            ۵           ۶-۸
کشش H دستگاه                    ۵          ۶-۸
ست ها بصورت پی در پی بدون استراحت اجرا می شوند تا وقتی هر ۲۵ ست به پایان برسد

  1. م.باقری

    با سلام
    سایت بسیار عالی دارید ,با مطلب بسیار آموزنده ,شرمنده که اکثر مواقع فقط مطالعه میکنیم و نظری نمیزاریم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره