تهیه یک نوشیدنی عضله ساز
شما اینجا هستید
رژيم هاي غذایی » تهیه یک نوشیدنی عضله ساز

تهیه یک نوشیدنی عضله ساز

دستور تهیه یک نوشیدنی پروتئین عضله ساز و پر کالری

دستیابی به سایز عضلانی حیرت انگیز، به کالری زیادی نیاز دارد، به خصوص اگر یک بدنساز سخت رشد باشید.

نوشیدنی پروتئین پیش رو دقیقا با این هدف طراحی شده که کالری قابل توجهی را در اختیارتان بگذارد.

مواد مورد نیاز:

۳۶۰ سی سی شیر دو درصد چربی

دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

دو پیمانه پروتئین وی

یک عدد موز بزرگ

دو قاشق روغن بذر کتان

 مقدار ارزش غذایی نوشیدنی حاصل:

انرژی: ۷۳۱ کالری

پروتئین: ۵۸ گرم

کربوهیدرات: ۵۶ گرم

چربی: ۳۳ گرم

 

 تهیه یک نوشیدنی عضله ساز

تهیه یک نوشیدنی عضله ساز

 

تهیه یک نوشیدنی عضله ساز

خصوصیات مواد مورد استفاده:

شیر دو درصد چربی

این حد وسطی است بین شیر پر چربی (۳ درصد) و شیر کم چربی (۱ درصد). مطالعه اخیری در کانادا نشان داده افرادی که تمرین منظم روزانه داشتند و همزمان به مدت چهار ماه از رژیم هایی که حاوی لبنیات است استفاده کردند، از چربی هایشان کاسته و همزمان بر عضلات شان افزوده شد.

 

-کره بادام زمینی

دو قاشق کره بادام زمینی، حدود ۱۸۰ کالری در اختیار شما می گذارد بعلاوه مقدار خوبی ویتامین E  ، که ماده آنتی اکسیدان قدرتمندی است و میتواند برای ریکاوری عضلات خسته از تمرین مفید باشد.

 

پروتئین وی

پروتئین وی بهترین گزینه برای در اختیار گذاشتن جریان سریعی از آمینواسیدهای مورد نیاز برای بازسازی و رشد عضلات است.

 

پیشنهاد ما : کازئین (casein) یا وی (whey)؟ کدامیک بهترین گزینه هست

 

موز

مقدار کالری که این میوه گرمسیری در اختیار شما می گذارد تقریبا بیش از مقدار مشابه از هر میوه دیگری است.

ضمنا می تواند در بازسازی ذخایر انرژی و گلیکوژن عضلات پس از تمرینی طاقت فرسا بسیار مؤثر باشد، همچنین ریزمغذیها و ویتامین های ارزشمندی را هم در اختیارتان می گذارد.

 

روغن بذر کتان

این منبع غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع است، که بخش زیادی از آن به چربی های ضروری و مفید امگا-۳ اختصاص دارد و می تواند به کاهش التهاب عضلات و تسریع ریکاوری آنها کمک کند، همچنین برای ریکاوری و سلامت مفاصل شما ارزش زیادی دارد.

 

شیک عضله ساز پر کالری

شیک عضله ساز 

شیک عضله ساز

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره