آموزش حرکت دیپ بین دو نیمکت
شما اینجا هستید
اصول تمرین با وزنه » آموزش حرکت دیپ بین دو نیمکت

آموزش حرکت دیپ بین دو نیمکت
وضعیت شروع

آموزش حرکت دیپ بین دو نیمکت

۱- بین دو میز تخت  بایستید
۲- دستها را روی لبه یکی از میزها گذاشته (فاصله دست ها به اندازه پهنای شانه ها باشد) و پاها (پاشنه) را روی میز دیگر بگذارید
۳- دستها را بطور کامل صاف کرده (ولیکن قفل نکنید) و این وضعیت را نگه دارید

تکنیک اجرای حرکت
۱- حرکت را با خم کردن آرام آرنج خا آغاز کرده و تا جایی ادامه دهید که بدن بین میزها کاملا پایین آمده باشد
۲- به آرامی به طرف عقب فشار وارد کنید تا با صاف کردن آرنج ها به وضعیت شروع برگردد

۳-  حرکت را تا زمانی که تعداد تکرارهای مورد نظرتان کامل گردد تکرار کنید

  1. amiro la

    سپاس..

  2. م.باقری

    با سلام
    ممنون از مطالب مفید سایتتون …
    همیشه سایت شما رو به دوستانم بعنوان مرجع معرفی میکنم
    انشاالله در این راه موفق باشید

    • مدیریت

      سلام خوشحالم به دردتون خورد ممنونم لطف دارین
      امیدوارم دوباره گرمی بخش وب ما باشید
      لطفا ما رو تو شبکه های اجتماعی هم تنها نذارید متشکریم

  3. حسین

    سلام و عرض خسته نباشید
    تشکر میکنم از شما بابت مطالب مفیدتون.
    من هربار که به سایت شما سر میزنم. یک مطلب جدید یاد میگیرم.
    امیدوارم موفق باشید

    • مدیریت

      سلام نظر لطفتونه قربان
      ممنون از حضور شما

  4. mehrdad_shz

    سلام
    تو واتساپ هم اگه میتونید یه گروه بدنسازی راه بندازید که هم اطلاعاتمون بالا بره هم دوستی و رفاقت داشته باشیم

    مهرداد
    ۰۹۱۷۲۲۶۸۰۳۱

  5. اسم حقیقی حرکات

    Dip یکی از حرکات پایه بدنسازی هست که بر مبنای وزن بدن هست، این حرکت انواع مختلفی دارد و می توان آن را به روش های مختلفی انجام داد.
    از انواع آن می توان این ها را نام برد
    Bench dip دیپ روی نیمکت (که ایرانی های نفهم بهش میگن دیپ)
    Parallel bar dip دیپ روی میله موازی (که ما بهش میگویم پارالل که تنها قسمتی از اسم کامل و به معنی موازی است)
    V bar dip دیپ روی میله V شکل
    Machine dip دیپ با دستگاه
    و همه این ها دیپ هستند و پارالل در حقیقت دیپ روی میله موازی است و معنای کلمه parallel یعنی موازی

  6. هیمن

    عالی بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره