در آشپزخانه مایکل کفالیانوس چه چیزهایی یافت می شود؟
شما اینجا هستید
رژيم هاي غذایی » در آشپزخانه مایکل کفالیانوس چه چیزهایی یافت می شود؟

در آشپزخانه مایکل کفالیانوس چه چیزهایی یافت می شود؟

این بدنساز حرفه ای یونانی الاصل از زمانی که به رده حرفه ای صعود کرده، در بیش از ۲۰ رقابت حرفه ای در سراسر جهان روی صحنه رفته و موفقیت های خوبی هم در کارنامه اش ثبت شده است. از جمله حضور در فینال چند رقابت حرفه ای و کسب قهرمانی در رقابت مستر اروپا در مادرید اسپانیا در سال ۲۰۱۲

 

michael kefalianos

مایکل کفالیانوس

در ادامه شاهد مواد غذایی مورد علاقه کفالیانوس خواهید بود:

مرغ گریل شده

“این بخش ثابتی از رژیم غذایی من بشمار می آید، یکی از منابع اصلی برای تأمین پروتئین مورد نیازم.”

گوشت قرمز بدون چربی

“وقتی از برش های بدون چربی از گوشت قرمز استفاده می کنید، بخش زیادی از کالری حاصل از آن، سهم پروتئین ها خواهد بود. بخصوص خارج از فصل رقابت به مقدار زیادی از گوشت قرمز استفاده می کنم.”

گوشت بوفالو

“وقتی در آمریکا هستم، می توانم از گوشت بوفالو استفاده کنم. ولی وقتی در خانه ام باشم در یونان به سختی می توان چنین چیزی یافت.”

ماهی تن

“من از انواعی از کنسرو تن ماهی استفاده می کنم که حاوی تن ماهی در آب است، و از این – طریق بازهم مقدار چربی دریافتی ام از رژیم را | تحت کنترل دارم.”

ماهی سفید

“ماهی را معمولا به صورت بخارپز یا کباب شده میخورم برای اینکه مقدار پروتئین بالایی در اختیار بدنم قرار گیرد و همزمان کالری دریافتی ام در سطح مورد نظر حفظ شود.”

تخم مرغ پخته

“مقدار زیادی تخم مرغ پخته میخورم به این دلیل که می توانم از قبل آنها را آماده کنم و همراهم داشته باشم، تا در صورت نیاز به سرعت مصرف کنم.”

سفیده تخم مرغ

“این یکی از معدود غذاهایی است که صد در صد از پروتئین تشکیل شده است.”

سیب زمینی شیرین یا قرمز

“اینها لذیذند و غنی از مواد مغذی. آنها برای وعده پس از تمرین انتخاب ارزشمندی هستند و حتی وقتی در سفر هستید هم براحتی قابل استفاده اند.”

سیب زمینی سفید

“گاهی برای کمی تنوع از سیب زمینی سفید هم در برنامه ام استفاده می کنم.”

برنج قهوه ای

“از برنج قهوه ای در تمام طول سال استفاده می کنم، به این دلیل که منبعی ارزشمند و کند هضمی از کربوهیدرات ها است.”

برنج باسماتی

“قبل از رقابت، سراغ برنج باسماتی می روم که عاشقش هستم.”

پاستا با آراد کامل

“پاستا با آرد کامل را هم دوست دارم، ولی تنها خارج از فصل رقابت از آن می خورم.”

سیب و موز

“اینها در مورد از میوه های مورد علاقه من هستند و همچنین میوه هایی که به راحتی می توانید همراه داشته باشید تا در هر شرایطی میل کنید.”

جو دوسر

“جو را همراه پروتئین می پزم که در نتیجه واقعا از روند عضله سازی در بدنم پشتیبانی ۔ کند.”

کیک برنجی

“منبع تند هضمی از کربوهیدرات که به راحتی قابل مصرف است.”

پروتئین وی

در طول روز از نوشیدنی های حاوی پروتئین وی استفاده میکنم به خصوص قبل و پس از تمرین

منبع : مجله MuscleMag – ژوئن ۲۰۱۳

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره